Cyberjournalism Vs Printjournalism
روزنامه نگاري الكترونيك و چالش روزنامه نگاري سنتي

 

 

درباره روزنامه نگاري و اينترنت

Why cyber journalism vs print journalism?Newspapers are in trouble. Readers are straying in papers. This blog will explore where we've gone wrong and what we're doing right, with an eye toward REWRITING THE FUTURE OF JOURNALISM.

 

Global Media Journal

 
   

 

Monday, July 21, 2003


روزنامه ها «وبلاگ»ها را با آغوش باز بپذيرند

 

پس از وقفه اي يك ماهه دوباره آمده ام تا نوشتن در مورد روزنامه نگاري الكترونيك و چالش روزنامه نگاري سنتي را ادامه دهم. بر خلاف گذشته قصد دارم در لا به لاي آنچه كه در مورد موضوع اصلي مي نويسم نگاهي هم به اتفاقاتي بياندازم كه در كوچه پس كوچه هاي اينترنت رخ مي دهد و به نوعي به حوزه خبر و اطلاع رساني مربوط مي شود. پس به عنوان سرآغاز اينها را داشته باشيد:
آينده روزنامه نگاري برخط يا Future of online journalism عنوان مصاحبه اي است كه پايگاه اينترنتي JournalismJobs.com با ميشله نيكولوسي (Michelle Nicolosi) ترتيب داده است. نيكولوسي كه مدرس روزنامه نگاري كاغذي و بر خط (print and online journalism ) در دانشگاه كاروليناي جنوبي است مي گويد:روزنامه ها بايد وبلاگها را با آغوش باز بپذيرند...»(در حال حاضر فرصتي ندارم تا تمام مصاحبه را برگردان كنم لذا علاقمندان مي توانند مشروح اين گفتگو را در اينجا بخوانند. اگر كسي وقتي گذاشت و اين گفتگو را به فارسي برگرداند لينك آن را در اختيار من نيز بگذارد تا به اين مطلب پيوند دهم.)
اطلس انتخابات ايالات متحده (U.S. Elections Atlas) نام سايتي است كه علاقمندان و بويژه تحليلگران سياسي مي توانند در آن جزئيات نتايج انتخابات رياست جمهوري ايالات متحده را از سال 1789 به اين سو مرور كنند...
در اين سايت هم مي توانيد تحليل OpenSecrets.org از انتخابات رياست جمهوري 2004 و محدوديتهاي بوجود آمده در راه جمع آوري كمك براي تبليغات انتخاباتي را ببينيد و بخوانيد.

 

 


جستجو در اين وبلاگ   جستجو در اينترنت       

 
Archives:

 
  This page is powered by Blogger, the easy way to update your web site.


Subscribe with Bloglines

Subscribe in NewsGator Online
Add 'Cyberjournalism Vs Printjournalism' to Newsburst from CNET News.com
Add to Google
MSN Alerts
Blogs that link here

Subscribe to this blog's RSS feed
Add to My AOL
Subscribe in Rojo

 

Home