اخبار و اطلاعات ، بزرگترين سرمايه يك رسانه
بزرگترين سرمايه يك رسانه اخبار و اطلاعاتي است كه در اختيار دارد. هنگامي كه اخبار و اطلاعات توليد مي شود مي توان آنها را بارها و بارها از طريق رسانه هاي مختلف مورد استفاده قرار داد و از اين رهگذر يك رسانه در صورت توفيق در روز آمد كردن منظم و سريع توليدات خبري خود رفته رفته به يك مرجع خبري تبديل مي شود كه علاوه بر مخاطبان عام مورد توجه رسانه هاي ديگر نيز قرار مي گيرد.
اما براي تحقق چنين رسانه آرماني چه بايد كرد ؟ شناخت درست و واقع نگري مديران رسانه اي كه در پي چنين مدلي است مي تواند سرآغاز اين حركت نوين رسانه اي باشد. اما تداوم اين روند بدون حمايت و بسترسازي لازم ممكن نيست و يا اگر ادامه يابد به سر منزل مقصود نمي رسد.
ادامه دارد..................